You may see me smile sometimes, but deep inside i cry

Det känns lågt när sin egna mor går igenom hela mitt rum, för att hon är "misstänksam" till vissa saker. Fastän hon tidigare sagt att hon aldrig någonsin skulle rota i mina grejer. Alla saker jag får höra från henne varje dag. Allt piss. Jag vantrivs hemma, ingen i min familj är det minsta lik mig. Jag passar inte in här, jag ska inte vara här. Men det saken är den att, jag har no place to go. Jag måste vara här. Min morsa är ensamstående, min farsa har jag aldrig träffat. Han vill heller inte träffa mig. Drar jag till någon polare ringer hon runt till alla mina kompisar för att se om dom vet var jag är. Om inte dom där 123 samtalen och 57 smsen till mig hjälpte förstås. Och en till sak jag stör mig ganska mycket på är att, alla mina kompisar tycker min morsa är skitcool och assnäll osv. Dom som inte vet. För hon ska alltid vara så trevlig, kul, hon ska skämta etc när hon träffar folk. Dom vet inte. Jag får inte sova hos mina klasskompisar i stockholm, mamma hotar med att jag ska få sluta Fryshuset för att jag beter mig oacceptabelt. Jag får inte ens sova hos folk i norrtälje längre, folk får inte sova hos mig. Jag får inte stanna kvar i stockholm en stund efter skolan, utan måste hem på en gång. Åker jag inte hem på en gång får jag utegångsförbud. Nu hotar hon med BUP, tidigare SOC och fosterfamilj. Flytta mig då. Kom inte med tomma hot, för ärligt talat. Jag bryr mig inte om var du gör med mig längre. Jag orkar verkligen inte.

 


Kommentarer
Postat av: julia

älskadeälskadeälskade. jag vet och har alltid gjort att du har det jävligt tufft hemma. jag har aldrig förnekat det, för jag har både hört, läst saker hon skrivit och varit med när det blivit sådär kaos. Hon är och ska vara väldigt glad för att du hjälper till så mycket som du gör, att du har sån ork och verkligen ställer upp. Jag är, och hon är verkligen stolta över dig. även fast ingen av oss säger det. och skulle det vara något, ring mig, smsa, kom hit ! Du vet att jag alltid är hemma om jag inte är på möte. Du betyder så otroligt för mig och att läsa sånt där, av en person som inte brukar/vill uttrycka sina känslor, känns verkligen i hjärtat. Det känns verkligen förjävligt, för nånstans då, har det verkligen nått botten. Vi kanske kan ses ett tag i helgen? Om du vill. älskar dig min flicka. ♥

2011-09-21 @ 23:47:16
URL: http://julieaporsmyr.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0