Vadå beslutsångest?

Nu har jag tagit bort lösenordet. Hm. Kanske lika bra så, eller nåt. Lär kanske dyka upp igen någon gång men vafan.

För tillfället så sitter jag på en fein liten dubbeldäckare på väg till skolan. Fick någon snurr i morse så jag bestämde mig för att göra smoothie. MmmH! Så värt, perfa att ha på bussen ;) (Äter ju aldrig frukost annars). Egentligen så börjar jag klockan elva idag, dock är vi tvugna att komma halv tio om vi vill ha våra skåpnycklar (vilket vi mer än gärna vill ha) som vi egentligen skulle fått igår. Lärarna ville inte "störa" lektionen så dom sa att antingen kommer man tidigt idag och hämtar eller så får det vara. Jäkla sudash. Typ så. Dock kommer jag komme typ tio, för jag missade ena min solbackabuss i morse, hehe. Trots att jag snodde lillbrorsans minicykel och cyklade för fulla puckar ner mot bussen. Den åkte preciiis iväg när jag kom. Suckelisuck. Men spelaroll, kommer ändå få en nyckel Det ska jag se till! ;)

Näsan snuvar fortfarande och hostan hostar. Halsen är inte lika dålig längre, men still.. Annika har lovat att följa med till Norrtälje idag trots att hon är i Huddinge den här veckan, känner på mig att hon kommer banga. Men, äh. :D Då får hon stryk. Nu ska jag strax hoppa av bussen, är för tillfället vid mörby. Höres L8R!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0