Söndag

Nu sitter jag på jobbet som vanligt.. Typ. Slutar om femton minuter och ska då rulla mot stationen. Ska möta upp Simon och Fekan i guess, antagligen Annika också. Wow, hon kan träffas, rätt sällsynt faktiskt.. ;) Har inte mycket mer att säga, igår sov Ted hos mig. Vi slocknade nästan på en gång. Var på Bränes innan, skulle ta bussen kvart i elva hem. Jag kom på att det var helg och att det faktiskt inte gick någon buss så sent. Så vi fick vandra. Dock åkte Ted på sin longboard hela vägen, but still! :p

Sen kan jag även tillägga att, hela Norrtälje i stort sätt är fett nerstämt pga att en nära vän till många gick bort i fredagskväll. Jag kände henne inte, men det är fett tragiskt och jag vet flera stycken som kände henne riktigt bra. Skänker en tanke till dig och alla som kände henne, även om jag inte kände dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0