Rubrik

Alliallå. För tillfället ligger jag halvt nerbäddad i min säng. Förövrigt så är det askallt på mitt rum och jag har ont i huvudet.

Dagen har väl för det mesta tillbringats i skolan.. Efteråt drog jag och Linnea med Axel till liljeholmen, mötte upp hans kusin och fixade lite prylz. Rullade sen hemåt, lacksomfan (fråga inte varför), begav mig till Brännes, träffade bland annat Sabina och Elias♥. Och nu, ligger jag som sagt nerbäddad under täcket. Börjar tidigt imorgon så tror att jag ska stänga av tvn och datorn snart så jag kan somna. Kommer bli en seeeen hemgång från stockholm imorgon ;) Ska hitta på jordens skoj. Hoppas det blir lyckat iaf! c: Men det blir det väl i guess, har ju fint umgänge. Ha't bra. Heido


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0