Right now - Norrtäljebussen

Sitter och lyssnar på musik på väg hem från skolan. Har försökt att få tag på Sabina som en galning men nej det struntar ju hon i fullständigt. :p Vet förövrigt inte vad jag ska göra idag, minns jag rätt så nämnde mamma att jag skulle hem och göra middag åt lillbrush eftersom hon skulle bort någonstans.. Yei. Igårkväll så fick jag även reda på att jag ska sjunga och eventuellt spela gitarr på min morbror och millas bröllop på lördag. Scary, kan ju inte ens låten på gitarr o: Kanske är bra att jag måste hem till Ted då ändå så jag kan kolla upp hur den går.... Ahjuste, Ras Cricket - Skin, är låten. Så.. Om jag hittar Sabina någonstans när jag kommer till Norrtälje så tänker jag släpa med henne hem på middag! Förövrigt så suger hon på att svara i telefonen.

Kommentarer
Postat av: sabiina

gick inte den här gången att släpa med mej någon stans ;) gömde mej på gräddö ^^' <3

2011-09-28 @ 21:05:10
URL: http://sabiinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0