Like a baooz!

Just chillin' at work right nao. Jag slutar om cirkus 22 minuter och ska då strax efter gå till bussen, åka till station och möta upp Sabina. Ted ska sova hos mig idag och imorn blir det ännu en jobbdag. (-.-') Herregue vilken kväll det var igår alltså. Gosh vad jag skämde ut mig. En av grejerna jag gjorde var att fastna med foten i ett hål i rampen. TVÅ gånger dessutom för att jag skulle visa Jocke hur jag gjorde första gången.. Smartass eller vadå? Tror nog, är ganska säker, ja jo så är det, att jag ska ta en macka nu. Har käkat två portioner varma koppen-soppa till lunch och en knäckebröööö. Man är inte mätt särskilt länge på det kan jag garantera. Hörs laterrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0