Elvanollniofjorton

45 frågor när du har tråkigt !

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? – 0.26 
2. Har du haft sex den närmsta veckan? - Ja
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? – Sabina och Felicia
4. Hur lång är du? - 165 typ?
5. Vilken är den senaste filmen du sett? – Ingen aning
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen - <3<3<3
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror på
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? - Dom har inte ens varit gifta
9. När såg du senast din mamma? - FÖr en stund sen
10. Är du kär? - Nope
11. Veckans babe? - Sabina och Felicia. Helt klart
12. När vaknade du idag? – Runt nio
13. Vilken är din favoritplats? – Jag vet inte riktigt
14. Vilken plats föredrar du minst? – Hmm..
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - Jag har ingen aning, inte hemma iaf.
16. Hur stor är din säng? - 160
17. Vad sover du i? - Trosor oftast
18. Hur många kuddar har du i sängen? – 6 tror jag
19. Var bor du? - Hemma
20. Tycker du om kinamat? - Javisst
21. Tycker du om kaffe? - Latte<3
22. Vad dricker du helst till frukost? - Äter inte frukost men.. Vet inte
23. Kan du spela poker? - Nä
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - Ja
25. Vill du ha barn? - Alltså, njaa
26. Kan du några andra språk än svenska? - Mjo
27. Har du någonsin åkt ambulans? - Ambulanshelikopter ja
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - Olika
29. Kan du rulla med tungan? - Öh?
30. Vem är den roligaste människan du känner? - Jag vet inte.. Sabina eller Fliz
31. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - Vet inte o:
32. Vad har du närmast dig just nu som är svart? Min mössa
33. Kan du byta olja på bilen? - Kan jag säkert
34. Vilken var den senaste boken du läste? - Ingen aning
35. Dansar du i bilen? - Nääää
36. Brukar du duscha ensam? - Yap
37. Piercing? - Navel, läppen, industrial
38. Har du någon tatuering? - Nööwp
39. Har du provat droger? - Varje dag.... Eller?
40 Rökt eller snusat? - Ja
41. Har du pojkvän eller flickvän? - Näe
42. Vad är ditt mobil nummer? - Skaffa ditt eget nummer istället för att fråga om mitt! :)
43. Vad ska du göra ikväll? – Sova för fan!
44. Har du några syskon? - Ja
45. Har du strulat med det motsatta könen? - Jodå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0