Dispute

För tillfället så sitter jag på stockholmsbussen och lyssnar på mina kära vänner i beside the bridge. Tydligen så ska vi ha friluftsdag idag vid bromma... Det känns lite halvkul att man måste ta sig ända dit och vara där klockan tio istället för att vara i skolan där vi egentligen börjar elva. Får hoppas på att den här dagen blir någorlunda rolig iaf. Man kunde typ paddla kanot, spela fotboll, beachvolleyboll, fiska mm. Trött är jag också fastän jag somnade runt halv elva igår och gick upp runt kvart i åtta. Knaz. Senare har jag planerat att träffa Sabina, David kanske skulle komma till norrtälje och träffa mig också. Bäst för honom för jag har inte träffat honom sen i somras, plus att han sagt nu snart i en vecka att han ska komma. Tardboll alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0