Ok.

Hej hallå. Har haft lite annat för mig den här veckan så har inte hunnit skriva någonting hära.. Julia är i grekland också. Saknar henne. Hon åker bort precis när man behöver henne. Men men, hoppas du har det bra älskling! :) Igår så var jag på crossover, fan det blev rätt kul trots det dåliga vädret. Hade fint sällskap! Lee, + hans polare, Nickey, Ted, Elias och Annika! Toppen! Kom dock hem en timma för sent, haha men äh vafan.

Just nu sitter jag på jobbet och dricker drickyoghurt och lägger in böcker på tradera. Vädret är lika tråkigt idag igen. Suck. Bosse fyller år idag också så dit ska jag dra direkt från station klockan halv fem. Får se om David vill ses lite senare ? Annars går jag väl och lägger mig eller nåt.  Finns ingenting att göra nu för tiden, ha-ha. Speciellt inte när alla jävlar vänder en ryggen. But that's life i guess.

Ha det bra gott folk. -Den där dag 1 - blabla fortsätter när jag känner för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0