IDIOT

Ei foeks. Just nu sitter jag i skolan och gör ingenting. Alla i klassen är och orienterar men jag hade inge gympakläder. Mhehe. Woops. Antar att dom kommer tillbaka snart för dom har varit borta i en timme. Sen så har jag matte fosho, och sen slutar jag typ kvart i fyra. Kanske hänger med Victor hem då med Annika. Ska göra en sak ;) Kanske får se sen. Det är dock inte säkert att det blir så, men jao (: Faaaaaaaaaaan vad tråkigt jag har. Och ont i huvudet, och i nacken, och i fötterna. Plus att jag har jordens tightaste byxor på mig, jag skojar inte. Och Felicia har typ två par av mina byxor hemma hos sig, och dom två paren är typ dom enda jag använder xD Blää, mupp. Klagar satan känner jag, men är på det humöret. Dvs, inte toppenglatt humör. Blev aningen sur och besviken på en person igår och det har hållt i sig tills idag. Aja, får se om jag lyckas göra den där "Dagen i bilder", för jag har inte tagit en enda bild idag. Mobilkameran är ju spräckt och fucked up. Annars blir det en annan dag ;D HÖRS JAO!!

En tred.
|
V

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0