I saw it through your eyes

God morgon btw (: Jobbatime nu igen. Shises vad bra grabbarna var igår på spelningen. Dock vann dom inte utan kom tvåa. Men grymt bra det också! Ångrar inte en sekund att jag faktiskt tog mig tid att dra dit ;) Nicke blev redigt förvånad han också när han hittade mig vid handfatena eftersom jag inte berättat att jag skulle komma (a). Kom till station runt elva, skulle då möta upp Felicia vid brännes men hittade Jonte Adam och Casper vid kryddan så stannade med dom en stund. Sen följde dom med till brännes. När vi kom hem till Flisan så satte vi oss och tittade på 8 miles. FAN att jag somnade alltså, haha xD Den filmen är asbra : D Får kolla klart på den ikväll eller nåt ;)

Nu efter jobbet så hoppar jag av hos min Julia och är med henne ett tag. Ska snacka lite osv :D Sen så drar jag mig vidare hem och ska träffa Felicia. Hennes moppe funkar nu så vi får se om vi tar oss en tur. Haha! :p cu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0