I JUST CAN'T STOP LOVING YOU

Godmorgon förresten :) Just nu sitter jag i skolan och har datorkunskap. Jag har varit duktig och skrivit en novell. Nu har jag bara en fabel kvar att skriva. Suck, har dock inga idéer på någon sån just nu. Vaknade klockan 06.00 av mobilen som tjöt. Somnade självklart om och missade hela första lektionen. Wops.. Men så kan det gå om man heter Amanda :) Igår så var jag ett tag på brännes med kul folk. Väntade på att Felicia skulle sluta sin träning. Vilken hon gjorde kvart över åtta och kom då till brännes. Drog därifrån klockan nio och hoppade på bussen hem tjugo minuter senare. Slocknade rätt fort efter jag kommit hem. Hehe.

Idag så har vi vårat första nationella prov för 1an. -.- I engelska. Writing. Får hoppas på att det går bra och att jag åtminstone lyckas få g. Klockan 13.00 börjar det så tänker gå och köpa någonting på ica innan. Typ en pucko. Yuuuuuumiiii.

Efter skolan tänkte jag träffa Julea♥, vi hade iaf snackat om det så hoppas att hon kan. Förstår inte hur mycket man kan sakna en person.. Kul är det inte iaf, och när jag går i skolan så hinner jag fan aldrig träffa mitt hjärta. Förlåt älskling :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0