His eyes

Tjööö. Sitter på jobbet för tillfället. Lägger in böcker på tradera. Trååk. Sov hos Julia, skulle åka med halv tio bussen men vaknade när bussen precis gått -.- Så typiskt, så jag kom en timme för sent. Menmen. Inte någon stor skada skedd. Fick ju vara med bästa så det var värt det :)

Igår så drog jag ut till borgmästarholmen där massor med folk skulle fira Lukas som fyllde år. Rätt chill blev det faktiskt, fastän det spårade lite mot slutet när dom eldade upp stolar och bänkar.. Haha.. Vilka var där? Typ, Jag, Julia, Tove, Martin, Rasmus, Hugo, Emil, Balle, Lukas, Patrik, Alex, Denize, Carro, Becca, Kalle, Jonte, Adam, plus en massa andra som jag inte ens kände.. xD Det var en del iaf :) Ett gäng drog hem runt.. Kvart över tio, sista gänget, dvs Jag, Julia, Hugo, Patrik, Tove och Lukas drog lite innan elva. Kom hem till Julia, käkade mackor och oboy, sååå gott. Var stenhungrig! Sen gick vi upp och skulle spela cod, körde typ 5 minuter då vi satte på en film istället som jag somnade nästan direkt till. Jullan kollade fan klart på hela xD Det brukar vara tvärtom (a)

Yeye. Idag ska jag sova hos Flizan för min morsa ska på någon återträff med sina gamla punk-kompisar och så ska dom dra på en konsert. Kulkul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0