God i love you

Hemma nu äntligen. Ligger i sängen och datorn ska snart stängas av. Efter skolan mötte jag upp Julia, Martin och Rasmus på station och drog sen och käkade på arena. Jag och Julia delade på en sallad men lyckades båda två ändå bli proppmätta. Drog oss vidare sen till Rasmus bror Pontus place (han är i lumpen) och kollade lite halvt på en film innan jag tvingade iväg Julia och Rasmus för att köpa kakor. Då kom även Felicia förbi och vi chillade för det mesta av resten av tiden. Så otroligt tråkigt väder..... Kärlek till er guys. -Julia, bästa vännen min♥

Gammal bild från Australien där jag är extremt nyvaken klockan 4 på morgonen ^^


Kommentarer
Postat av: julia

du är allt ♥

2011-05-05 @ 00:46:18
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0