Freez

Sitter nu på jobbet igen. Ont i huvudet, seg och fett ont i halsen. Börjar nog bli sjuk.. *suck* Skitkul nu när vi sha ha show på onsdag. Tur att jag ändå inte går sånglinjen. ;) Sov hos Felicia, vi var hos Jimmy med gott folk, gled runt lite överallt och drog sen tillbaka till Jimmy. Becka var med oss hela tiden också :) Kul var det! Haha. Appropå Felicia så kommer hon ut hit med halv tre bussen. Om allt går som planerat alltså, sen måste jag även köpa någonting till min kära mor. Det är ju mors dag och grejor och jag gör aldrig någonting på mors dag typ, så hade tänkt hitta på nåt trevligt idag! :) Hehe, hade småtråkigt nyss så tog lite bilder på bubblor. :o Har ju inte någon toppenkamera direkt, därav resultatet. Jaja, det var ändå mest på skoj ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0