Dag 9 -Favoritplats att resa till

Ojojoj hm.. Jag tror bannemej jag väljer Australien. Visserligen
så har jag bara varit där en gång. Men det var några utav mina
fem bästa veckor hittills. Allt folk, ni ska bara veta hur generösa
alla är. Bråkar nästan om vem som ska få hjälpa till. Alla är jätte
snälla och vädret är ju bara ett stort plus! Och för att inte tala om
alla djuren. Helt underbart. Önskar nästan att jag bodde dära.
Var lite skeptisk innan vi åkte dit med tanke på att Australien har
några utav världens giftigaste djur. Sen så finns det hajar i stort
sätt överallt. Men det gick superbra, faktiskt så var det inte ett
dugg läskigt att bada/gå omkring ute i skogen. Min spindelfobi
har gått ner nästan till 0. Skitskönt! :) Sen så tröttnar man aldrig
på att åka omkring och titta på allting. För till vilket ställe man
än kommer till så finns det massor med grejer att titta på/besöka.
När jag var där så gjorde vi allt från att åka linbana 30 meter över
market, bada på boni beach, åka tåg i bergen, till att dyka i
stora barriärrevet, titta på någon ljuspark, gå omkring i bushen,
vara i sydneytower, titta på operahuset osv. Finns så sjukt mycket
man kan göra. Och alla våra 5 veckor var fullproppade med saker
vi ville göra. Ändå så finns det mycket mycket mer att se. Lätt
att jag ska åka dit en gång till när jag har råd. Saknar Tom, Liz,
Kurt och Talia!! Det är bestämt! Au in my♥ ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0