Dag 8 -Min stil

Jadujadu, vad ska man säga. Haha. Jag har min egen stil som
ofta är väldigt varierad. Jag går från pösiga byxor med häng,
långa munktröjor med luva + mössa till tighta byxor, linnen
och koftor + solbrillor. Jag är helt enkelt mig själv. Skiter i hur
andra ser på mig, för det jag tycker om sätter jag på mig! :)
Bara onödigt att försöka se ut som någon annan bara för att
man är osäker på sig själv. Oftast så passar du i allting som
du tycker om att ha på dig. Så kör på det (y) Min stil socialt
är väl ganska wierd. Haha nejmen, jag är nästan alltid glad
men kan snabbt få humörsvängningar om någon retas med
mig. Förövrigt så är jag ganska flummig, skäms inte över mig
själv och är bara allmänt random ;) Men när det väl gäller så
lyssnar jag mer än gärna på vad mina närmsta har att säga,
om det är några problem eller någonting. Försöker ofta hjälpa
till, vara så omtänksam och snäll som vanligt. Responsen jag
får så tycker jag att jag lyckats ganska bra faktiskt. :)
Fast självklart kan ju inte alla tycka om en. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0