Dag 5 -Sport

Jahaop. Vad sjutton ska man skriva om sport ? Jag varken går på någon
sport eller planerar att göra det. Finns ingen tid. Visserligen har jag varit
när på att börja på fotboll ett antal gånger. Men så har det inte blivit nej.
Borde egentligen hitta på någonting iaf, min kondition är verkligen inte
på topp. Däremot har jag hållt på med trampolin när jag var liten. Tror
jag gick i trean eller någonting sånt. Sen fick alla sluta för att lärarna
inte hade tid för träningarna. Haha. Min skolsköterska säger att jag borde
gå ut och jogga varje dag i minst 30 minuter på grund av min nacke/rygg.
Har så jäkla ont hela tiden, muskelknutar och gud vet vad. Varit så i några
år nu. Kanske får ta och följa hennes råd. Förövrigt så tycker jag att ishockey
är rätt skoj. Kan dock inte spela och tänker inte testa heller. När jag var 11
ville jag och min kompis börja på hockey, haha alltså. Idioter. Dock är det
roligast att titta irl och inte på tvn. Så mycket mer anda när man sitter där
inne vid hockeyrinken med klackarna och resten av folket som står och
hejar. Rätt nice upplevelse det där faktiskt, hur knasigt det än låter ;)
AIK <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0