Dag 12 -Tre saker ni inte visste om mig

1. Jag är typ helt craaazyYyY i bilar. Mustanger är typ favoriten just nu.
Btw så såg jag en vit lamborghini idag. Jag dog lite på bussen när den
åkte förbi. *Dreeegel*


2.
Jag är allergisk mot typ sjuttioelva saker. Pollen, nötter, pälsdjur, soja, damm osvosv.
Fäätt med jobbigt kan jag säga. När jag var typ 2? så hade min mormor gjort en gryta
med jordnötssmör i. Jag åt ingenting, men en tjej som käkat kom fram och kramade mig
och hela halsen svullnade igen och jag blev helt okontaktbar. Fick åka ambulanshelikopter. :p

3.
Förut var jag typ den blygaste människan på jorden. Det var så jäkla jobbigt så jag
tog tag i det och bestämde mig helt enkelt för att dumpa blygheten. Den förstörde typ
allting jag skulle göra/gjorde. Suck. Men here i am! Lyckades få bort i stort sätt allt : D

Kommentarer
Postat av: julia

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄVLA SNYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

2011-05-12 @ 10:01:56
URL: http://jehps.blogg.se/
Postat av: Nickey

Jag visste typ ALLT det där redan!! (a) <3

2011-05-12 @ 23:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0