Dag 11 -Det här är jag rädd för

Jag switchar lite grann med dagarna, för orkar inte skriva om smink/hår just nu ;)

Ska jag vara helt ärlig så är jag faktiskt inte rädd för någonting speciellt.
Förut var det spindlar typ, eller rädd och rädd. Tyckte dom var äckliga
och det tycker jag fortfarande som med många andra småkryp.
Men rädd kan jag inte påstå att jag är. Ska jag välja någonting så
måste det nog vara när det åskar och blixtrar. Ibland kan det vara
mysigt osv, visst. Men annars är det bara asläbbigt :o Speciellt när
det smäller så huset skakar.. Som när jag var hemma hos Julia,
vi kollade på film och från ingen stans så började det bullra och
blinka som aldrig förr. Skojar inte när jag säger att hela huset vibrerade.
Sen finns det en till grej också, visserilgen är jag inte rädd där heller.
Haha, men skräckfilmer. Jag bara älskar dom. Får sån "kick" när jag
kollar på dom. Helst så läskiga som möjligt ska det vara! :D Nu
låter jag som värsta, "jag är inte rädd för någonting", men. Ärligt
talat så är det nästan så haha xD Har levt för farligt hittills så har blivit van ;)


Kommentarer
Postat av: julia

haha älskling! fyfan vad läskigt det var, uscha! har fått lunginflammation men vi ses när jag blir frisk va?<3

2011-05-11 @ 14:18:47
URL: http://jehps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0