You Me We

Hellooy. Dom senaste två dagarna har spenderats med min fina vän Sabina ! : D Innan dess så var jag och kollade på mina underbara vänner i Beside The Bridge borta i sollentuna. Snart åker dom på gig i Norge också, fett tufft! Men iaf, jag och Bina har hittat på massor med skoj saker. Hehe.. Idag åkte hon dock hem, tråk :/ Men vi lär ju ses snart igen ^^ När hon drog så gick jag och hämtade lillbrosh på dagis, gick och köpte glass på norrköp och träffade där utanför Calle som var ute och gick med hunden :p För tillfället så sitter jag och får spunk på värmen i mitt rum. Vill dra ut, men gosh. Vad exakt finns ute att göra nu ? xD Regn och kväll. Hmpf. Hela helgen ska jag iaf jobba, imorn träffar jag antagligen Elsi på donken efteråt som gamla tider ^^ Hat gött. CHAO


Kommentarer
Postat av: sabiina :)

kmr hem snart ju ;) och då ska jag avsluta varde ord med "ish" >:) <3

2011-06-17 @ 22:54:08
URL: http://sabiinaffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0