Klockan mitt i natten

Ei hallå. Fin bloggrape där Binutt xD Och duuude, jag undrar fan också varför du drog hem. Saknar dig. Just nu har jag dessutom stört jäkla tråkigt -.- Sitter och kollar på reprisen av jersey shore från tidigare idag. Som jag också såg på. Då kanske ni fattar ? ;p Trött är jag inte heller, så kan inte sova. Fick ett random sms av Tegel för en stund sen, så messar lite med honom :) Imorn ska jag jobba.. Sen åker jag direkt till Finspång (Norrköping) till familjen Floge. Kommer hem sen på måndag då jag direkt ska träffa Sabinut! Bestämt! Tisdagen tillbringas antagligen med Felicia och onsdagen med Louiiise somjagsaknarsomendåre. Peace

Fein chey

Kommentarer
Postat av: louise

poff. jagsaknardigmedsomenmupp. öhm ja! du är zöt. <3<3<3

2011-06-23 @ 01:56:17
URL: http://louiseejacobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0