I will wait for you, cause i dont know what else i can do

Åhej. Sitter på jobbet och har precis dammsugit hela undervåningen. Asknepigt för sladden räckte inte överallt -.- Har fixat in en massa gamla/nya låtar på mobilen som går om och om igen i öronen just nu :) Känner att jag måste spela lite mer gitarr än vad jag gör just nu, slarvat galet sen jag slutade skolan. Nikky vill att jag hänkar med ut på hans land med Annika och Ted över midsommar, men mor min har andra planer för att jag varit "kaxig och inte gjort som hon säger" -.- Ska nämligen åka till Finspång igen. Suuuck, dock är det ju alltid kul att få träffa Floge-familjen, men känner att jag velat göra någonting annat på midsommar.

Återgå, just nu är det dåligt väder. Igen. Hoppas det ändrar lite på sig till på måndag. Sabina och jag funderar på att åka ring efter båten då. Haha, med brännes. Klockan åtta på morgonen tror jag det var. Men vafan, det är ju askul! ;) Men i alla fall, idag så slutar jag klockan fyra och då tar jag bussen och kliver av vid donken för att möta Elsa. Lär inte bli en så lång stund för jag måste hem och duscha och sen senare ska jag antagligen träffa Sabina igen. Toppenyao.

Saknar plankish, kom hem från MT nu tacK! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0