"Grejen är den att.."

Men hejjjjsan ;) Det var ett tag sen !. Men som sagt, jag har varit i Finspång/Norrköping och kom hem igår. Mötte upp Sabina och var med henne :) Träffade sen Hugo mitt i natten, fick fin-skjuts hem. Polisbil yao xD Spillerill. Idag så har jag typ städat en massa och varit på badberget med Binutt i stort sätt hela kvällen. Träffade två trevliga killar där också som stod och fiskade. Micke och Marcus :) Imorn så ska jag vara barnvakt runt tio, sen träffa Sabina och antaaaaagligen dra och bada igen. HÖRES :) Btw, fick en ny asnajs polare i Finspång också. Kristian! : D
Fjortisbror..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh! Din nya design. Snygg :D men varför snö? (a) :) <3

2011-06-29 @ 23:58:52
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0