Energi

Jamen hallå. Kände mig tvungen till att skriva nåt hära med tanke på att besökarna steg som fan idag :P Haha. Så iaf, just nu sitter jag i sängen. Är hur energisk som fan och kan inte sitta still xD Har varit inne hela dagen efter jag kom hem från jobbet eftersom mamma inte låter mig gå ut lol. Kommit hem liiite för sent dom senaste gångerna jag varit ute så lär ju bero på det. Men shiizz, det är sommar föfan. Då ska man vara ute mitt i natten ^^ Hade det asnajs i fredags iaf, men gott folk ute på b-holmen. Blev dock aningen dramatisk mot slutet, men äh. Haha.

Iaf, jag har inte slutat skolan än. Känns lagom najs alltså. Och imorn ska alla estet-ettor åka och campa på djurö, sen slutar vi dagen efter. Får se om det blir kul eller inte, inte särskilt taggad men vafan. Man får väl offra sig lite för laget ;) Ska tälta med Nikki och Annika : D Najs sällskap så det blir nog bra oavsätt vad vi gör :)
Ska även hem till Nicke på tisdag efter/innan avslutningen. Han drar till spanien på onsdag :o Knept. Jojo men det ska bli skönt iaf, saknar honom :)

Nu måste jag hitta på någonting innan jag .. Gör nåt, BAI (OCH ERKÄNN ATT JAG ÄR COOLAST SOM KAN GÖRA SÅDÄR MED TUNGAN!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0