All i want for christmas..... Eller?

Nej nu blir jag lite smålack hära. Precis när jag hade skrivit klart allt som skulle skrivas så stängs sidan ner -.- Gaah. Iaf.. Sabäina sov hos mig igår, skulle egentligen få fortsätta sova när jag drog mig iväg mot jobbet. Men nä då berättar mamma att dom ska iväg på kalas. Så sorrey för den tidiga morgonen Binus (a) Regnar gör det också. Känner att den här dagen kommer bli jättebra! Dock så var gårkvällen rätt chill, fastän vi inte gjorde ett skit typ. Satt utanför Nisses tills klockan elva. Calle, Johan och några kom förbi också och var där med oss tills vi drog. Redigt trött är jag också, hööö. Ska egentligen inte ha ett jobb som börjar förns 4 på kvällen, är verkligen inte någon morgonmänniska. Hehe. Får se vad som händer när jag kommer hem. Käka, film, sova. Eller nåt liknande. Jag och Flisan snackade igår om att åka ut på hennes land idag, men. Vädret. Jag säger bara det. Vädret. Vi får se om det blir av i veckan istället. Heido tills nästa gång


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0