>Take a fall, take a shot for you

Hallåååå igen. Igår så vaknade jag klockan kvart i tre, stirrade på klockan ett tag eftersom jag trodde den stannat xD Sen insåg jag att jag faktiskt hade sovit i ca 13 timmar :o Yeye, Sebbe ringde mig strax efter jag vaknat och berättade att Sabina inte kunde hänga med och bada. Så jag ringde Annika som kom till mig efter nån timme. Ännu senare ringde Sebbe igen och sa att dom var utanför mig, så gick ut och där stod Viktor, Disel, Jocke (som hade snaggat sig) och Sebbe :) Gick sen iväg mot badberget! Det var aschill där, vi startade en eld och Viktor tog sin crossmoppe och åkte iväg med Sebbe för att köpa korv. Kom tillbaka efter ett tag med korv, glass, dricka osv (y) Pontus och Jonte kom en stund också men dom bangade på att bada :p

Igårkväll var det så sjukt varmt på mitt rum, shit. Jag fattar inte, det blir fan alltid så om kvällarna. Sen när man vaknar så håller man på att frysa arslet av sig eftersom man öppnat fönsterna på vid gavel och satt på fläktar och slängt iväg täcket. Haha. Stod iaf inte ut så messade lite med Viktor medans jag satt en stund vid solbackadagiset. Han var hos Jocke men åkte hem och hämtade sin plånbok. När han kom tillbaka hade Jocke somnat och porten var låst. Stackarn fick åka hem och klättra in genom ett fönster xD Gick sen hem igen, la mig. Somnade runt fyra och gick upp halv nio. Yei. Vända på dygnen eller vadåååå? : D

Nu ska jag strax ner och stänga, är på jobbet nämligen ;) Höres och synes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0