Roses are red

Idaaag så har jag varit hos Tegel på Tyresö :) Hans family bjöd på asgod middag och rabarberpaj/kaka. Hehe. Sen kollade vi på en film, kommer dock inte ihåg vad den heter men det var bra/rolig ! Efter det glodde vi lite på big four! Eller om det var innan.. Kommer inte ihåg haha :p Dock hann jag bara kolla på Slayer innan jag skulle dra hem runt kvart i tio. Var hemma runt tolv, såg att min cykel var borta från station.. Började gå hemåt, ringde Felicia som satt i rampen och berättade. Fick veta att det var hon och Emilia som baxat min cykel utan att veta att det var min. Snorungar. Haha ;) Fick tillbaka den iaf och var hemma runt kvart över tolv. Sitter och messar med Viktor för tillfället, men känner att jag borde sova snart med tanke på att jag ska upp och jobba imorgon. Har blivit alldeled för sena kvällar på senaste tiden xD Sover ju fan bort hela dagarna. Ahmen ialf, Nik kanske kommer imorn. Får se om jag orkar städa mitt rum xD Annars finns det en plutteliten chans att jag kanske åker till grönan och kollar Alice Cooper. Dock är det över 4000 som är anmälda att dom kommer. Så, vettefan. Godanatten!

Bild på mig och Elsi från sommaren -10

Kommentarer
Postat av: lisa - mode och foto

sv; hehe jag glömde att skriva vad det var för något kom jag på när du sa det.... det står iaf nu! :) puss

2011-07-04 @ 03:14:03
URL: http://lisahofc.blogg.se/
Postat av: din elsa

Saknar oss.

2011-07-05 @ 15:17:40
Postat av: Amanda

Svar till Elsa: Vad tror du jag gör sötis?

2011-07-06 @ 01:33:16
URL: http://blomdaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0