Lördag

Chao, kom precis in typ. Var borta i lommarn med Annika, Ted, Kenny, Elias och några som jag inte vet vad dom heter :p Idag så vaknade jag klockan tre igen.. Därav blev det för sent för att åka in till stan. Gick istället runt sju ner till solbacka krog och käkade med mamma. :) För tillfället så sitter jag och kollar på tv och småsnackar lite med Viktor och Adam. Har tråkigt som fan, men får väl stå ut med det antar jag. Finns ju ingenting att göra :p Vi får se om jag åker till Bålsta till Nicke imorn.. Annars blir det väl nåt annat skoj.


Kommentarer
Postat av: Lisa - fotografi och mode

sv; haha jaha!



så fin du är! : D

2011-07-03 @ 21:21:35
URL: http://lisahofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0