Have you ever tried to hide your pain, even though you're really not okey?

Lack. Precis när jag skrivit klart inlägget så försvinner skiten -.-
Skrev nåt i stil med "Hallojsan, jag vet att jag suger på att skriva på den här jäkla bloggen, men det händer för mycket i mitt liv just nu så jag har inte riktigt tid ;) Jobbade/jobbar igår och idag. Och har ingen aning om vad jag ska göra nu efteråt. Hem och duscha ja, men sen? Hm. Igår så var jag med Mathilda ett tag + massa folk vid kryddan. Vi åkte sen iväg med Fredrik, Sebbe och Alina i Fredriks bil. Tankade och bara åkte runt lite + lyssnade musik. Fjortistaxi fosho. Hah :) Dom dumpade av mig sen vid kryddan för jag skulle vara med Felicia, David + ännu mera folk som nu kommit dit. Efter ett tag drog alla och jag och Felicia åkte ner till hamnen till Adam, Hugo, Johan, Jonte, Rasmus, Andreas. Kändes lagom lyckat att min moppe vägrade köra när man gasade med den efter att Johan och Hugo kört runt på den. Dock började Hugo meka och lagade den tillslut som tur var. Så kom hem i hyfsad tid. Hörs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0