ZööNdag.

Hej igen. Var ett tag sen nu, men skitsamma. Så går det när man inte har så mycket tid och ork över ;) Veckan har varit supré. Emma fyllde år i fredags så då drog jag, Tegel, Linnea, Marcus, Niklas, Annika och Elin dit. Killarna gjorde tacos och vi fick diska, yey, men det var hur bäst som helst iaf :D Jag stannade över natten vilket Niklas också gjorde. Dagen efter kom hennes släkt och hälsade på så då blev det lite tårta och kakor och sånt shit. Kom hem runt halv åtta och runt halv tio ringe Johannes och undrade om jag ville komma över till Dan, vilket jag självklart gjorde. Krille, Sabina, Johannes, Jonte, Gustav, Louise och Hannes var där. Bäst att få träffa alla igen. Var så länge sen. Kom hem runt halv tolv då jag slocknade nästan med en gång. Nu. Sitter jag i sängen och funderar starkt på att gå ner och käka frulle. Ah, så blir det nog. Sen efter får vi se vad som händer, bestämde för en vecka sen att jag skulle träffa Felicia idag, men har inte hört av henne sen dess så. Vi får se vad som händer som sagt. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0