Idag är det måndag. Tror jag :oooo

Halooo. Just nu sitter jag på hotellrummet. Funderar på att äta någonting, sen duscha. Har varit på stranden i stort sätt hela dagen så mitt hår är fullt med salt, dvs är jätte strävt och bläigt >: Imorn. Vet jag inte riktigt vad vi ska göra, packa antar jag. Sen kanske stranden en snabbis. Sen.. Seeeen börjar den långa resan igen, uhu. Men å andra sidan, det ska bli liite skönt att komma hem igen. Kan ju passa påå att lägga upp lite bilder från dom senaste dagarna råå. Eftersom jag inte har någonting vettigt att skriva. Typ. Händer inte så jätte mycket just nu som är kul att skriva om. Resten av familjen är ute och kollar på nån strand. *Bondi beach's lillasyster*. Lol. Jag pallade inte, har ont i ryggen, nacken, allmänt seg. HEHE : D Nu ska jag kanske sluta skriva. Känner jag, det spåårar =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0