Hej hej hemskt mycket hej

Hej hallå. Nu är jag tillbaka och sitter på jobbet igen. Tråkigt och ruskigt kallt men måste fixa pengar så jag kan köpa tillägg till mitt busskort. Klarar mig aldrig på det jag har om jag bara kan åka på vardagar innan sju på kvällen, heh. I fredags sov Linnea hos mig, vilket var mysigt som vanligt. Saknat henne en jäkla massa. Vi bakade kladdkaka och drack saft, hehe! Hela lördagen tillbringades hemma, jag städade rummet, Linnea glodde animal planet och satt vid datorn, drog från mig runt kvar i fyra och höll på att missa solbackabussen. Det är skillat, hennes vanliga tur ;) Idag så jobbar jag som sagt. Efteråt kanske jag träffar Felicia beroende på om hon kan eller inte. Får hoppas att det funkar, annars ville Kummin kanske ses. Puh, är fullt fullbokad hela veckan plus en helg om två veckor. Så blir det när man varit borta från allt och alla i evigheter :) Veckan ser iaf ut ungefär såhär: Måndag, vet faktiskt inte. Antagligen tillbringa den med mitt fina gäng. Tisdag, antagligen vara med Emma, kanske träffa Niklas en stund också om han skulle till frysen och skejta. Onsdag, Ingenting speciellt planerat, men slutar halv fem så är inte hemma förän runt sju.. Får se vad som hittas på då. Torsdag, träffa Ted? Det var iaf det vi snackade om :) Fredag, EMMA FYLLER 17 ÅR, kanske blir att åka till henne i Bro på middag med gänget. Hon nämnde någonting om det iaf. Lördag, tillbringas med Annika? Sen kanske om allting blir som det borde bli enligt mig så drar vi till Eythor ute i Hallstavik. Söndag, Ligga hemma utpumpad efter veckan. Sen hittar jag säkert på någonting kul lite senare på dagen :)

Vi hörs, puss och kram. Och juste, tack Linnea för mössan du stickade till mig :D ASUM! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0