110101

Oh ye. Sitter och snackar med min dunderbara lilla Luppis på msn. Hon är saknad. Jag dör. Nej inte riktigt men ändå, nästan ;) Igår. Kvällen var väl okej. Kunde varit bättre, var deppad typ hela dagen, nu med. Men är lite bättre. Hungrig är jag också, som fan. Sitter fortfarande i pyjamas. Juste, har töjt örat lite mer också. Har nu.. Nåt, vet inte, haha :p Fick två töjningar av Tom, en skruv och en tunnel. Tunneln är mindre än det jag har nu, så .. Det kan jag inte ha tyvärr xD Yeye, hoppas alla haft ett bra tvåtusentio och hoppas alla får ett bra tvåtusenelva ;) Hoppas nåt trevligt händer idag. Pallar inte sitta och sega och göra ingenting. Tråkigt att tidsskillnaden är så stor i sverige. Linnea kan ju inte sitta uppe hela natten för att snacka med mig liksom, jag har ju dag nu (a) Äh, hörs.
Upptäckte när jag satt och tog lite egobilder på webben ((aaaa)) att jag faktiskt blivit liiiite brun. Lol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0