This heart of stone will sink till it dies

Kände att det var dags nu igen. Skolan har börjat nu i torsdags, skönt men ändå inte. Var döglad hela dagen för att jag ficka träffa allt fint folk igen. Och dessutom fick jag träffa Nicke efter skolan. Följde med honom med ett gäng och köpte mössa till honom (en lila, hehe) och drog sen vidare till donken för milkshake- och glass-time. Igårkväll så träffade jag massor med fint folk. Orkar inte räkna upp alla, men bra många var det. Btw så kom Sabina och hängde på min kära skola igår tills jag slutade, göliiit! ;) Jobbar gör jag nu ja, vi har börjat stänga fyra nu istället för fem så det är baotaskönt. Nu antar jag att jag ska jobba vidare! Jobbar imorn också om inte mamma kunde, och nästa helg blir det att träffa min favorithäst Timon♥ igen! : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0