I guess it's sunday..

Jordgubbar

Sitter nu på jobbet och har precis ätit, antagligen sommarens sista tallrik med jordgubbar, socker och grädde. Nomnom. Emilia sov hos mig inatt, jag drog hemifrån idag runt nio och lät henne fortsätta sova. Snäll som jag är. Typ. Trött är jag och tiden går söligt som f*n. Orkar inte, haha xD Vill hem och sova, spela cod och typ.. Sova lite till. Imorn ska jag äntligen få mitt gitarrskåp från skolan så jag slipper släpa omkring på en gitarr som väger hur mycket som helst när jag är i skolan. Har det redan jobbigt nog som har vårat "hemmaplan" på plan 5 nu istället för plan 2 som i ettan. -.- 3 trappor mellan varje våning också och lärarna vägrar att ge oss hisskort om vi nu inte skulle vara "halvt invalida" som vår lärare kallade Emma som opererat foten. Haha snällt liksom! :D

Får se om jag ska träffa systra mi efter jag jobbat klart. Duscha måste jag också.

Call of duty, mw2 har typ blivit min och Sabinas nya hobby. Haha c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0