You may see me smile sometimes...

Men hej! Tror fan jag börjar bli sjuk, eller nåt.. Och jag blir aldrig sjuk! D: Igår så drog jag till brännes (för alla jävlar är borta och upptagna!) runt klockan .. Halv åtta, var med Ted tills Elaias kom och då drog vi till parken och spelade kubb med en jäkla massa trevligt folk ;p Drog tillbaka sen för att jag frös, satte mig i en soffa, Ted och Elias drog hem, jag fortsatte frysa fastän jag hade dubbla tjocktröjor ;s Sen kom det massa grabbs och gjorde mig sällskap, dock satt dom och snackade om bilar hela tiden och inte med mig, men ändå ^^, Runt halv tolv stängde det och Kim frågade om han skulle skjutsa hem mig. Urgullig : ) Min cykel står kvar vid musikskolan just nu, men fan vad jag frös haha :p Hugo hänkade också. Drog in, slocknade så fort jag lagt mig i sängen. Lyckades bra i morse också, nämligen försova mig.. -.- *Suck* Morsan skjutsade mig så jag precis hann med bussen. :p

Och vad händer ikväll? Ingen aning, jag skulle ha hoppat av hos Julea, men nu kan hon inte.. :( Tråkigt, lov har jag ju också. På tisdag ska jag skriva upp för moppekortet, gjorde allting förra året, FÖRUTOM att göra slutprovet xD Det gäller att plugga nu, har inte ens börja.. ;s Sen så drar jag till mina kära vänner Floge-familjen och stannar tills på fredag. Dom flyttade precis från skåne till... Nyköping ? xD Nånting med N var det iaf.. Haha. Nu ser jag att jag skrivit väldans mycket så tror jag stoppar här.. Vi hörs kanske senare (y)

JUSTE! Träffade på Linni på bussen igår också! Fät najs, saknat henne :( Och sen vandrade jag vidare till Norrköp där jag hittade Linette och snålskjutsade med henne hem (a) Satt sen och snackade om allt från himmel och jord i typ en timme. Behövdes ♥

Gammal gó bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0