I wanna feel that i'm alive again

Hello. För tillfället sitter jag på jobbet .. Blä, så tråkigt but money is money, right? Är typ störtpank just nu. Körkortet till moppen har kommit nu, ser som vanligt ut som ett freak. Fattar inte varför man alltid gör det på såna där pass och legkort..(?) Igår så var jag på brännes från typ 2, drog sen hem med Annika till min morsas kompis och grillade med family + Otto. Gött : D Drog hem och duschade och stack sen tillbaka till brännes runt halv nio där vi stannade till halv tolv :p Skulle åka hem med 6 bussen först, gick och kramade alla hejdå, slutligen kramade jag Jappe som höll fast mig och vägrade släppa. Så vi missade den bussen -.- Samma visa hände när vi skulle ta halv sju bussen, så det slutade med att vi lyckades smita iväg för att hinna med sju bussen. En timma sen liksom, yei! Jäkla Jasper :p Egentligen har jag utegångsförbud nu osvosv, hehe. Jag har gjort lite hyss.. ;) Sjysst att släppa iväg mig igår iaf [: Vi får se hur det blir idag, det är ju valborg och grejor och har planerat att vara med Felicia. Dock blir det inte så lätt om jag inte får gå ut.. Får smöra lite så får vi se hur det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0