Fredag/Lördag

Funderar på att försöka hålla bloggen uppe nu.. : p Får se hur det går med tanke på min lathet och min tidsbrist..



Aja, igår så slutade jag klockan tolv, asnajs. Började nio och var med Feffe och Max typ hela skoldagen [: Drog sen hem och mötte Mathilda på busstationen, vi snackade om lite allt möjligt tills jag skulle på bussen. Dusch och sen kom Felicia. Vettefan vad vi gjorde egentligen.. Jo, vi gick till rampen och var med Alex mf. Egentligen så skulle vi dra och baka kletkaka hos mig sen, men vi drog till Dan istället där det var lite chill foeks. Sen drog hon hem, vi skulle egentligen träffas igeen sen men nä.. Haha, plutten behövde väl sova eftersom hon drog på träningsläger i morse klockan halv sju.. Hur som helst så gick jag hem därifrån efter en stund. Kollade lite på tv och drog sen ut och mötte Rasmus och Martin. Gick till Rasmus och satte på en film - Stay alive eller nåt sånt.. Dock såg jag typ ingenting av den för jag låg och halvsov xD När klockan blivit typ 03.00 så gick Rasmus med mig en bit hem och jag slocknade så fort jag lagt mig i sängen. Wiho. Nu jobbar jag. Känns kul när man är astrött osv. Hoppas på att få komma till Julea imorn efter jobbet. Saknar min bästa ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0