Dag 1 -Det här är jag

Hääi. Som ni kanske redan vet så heter jag Amanda Blomdahl [:
Jag håller för det mesta till i Stockholm om dagarna med tanke på att
jag går gymnasium där. Fryshuset - Musik- Rock/Gitarr. Skolan trivs
jag jätte bra i och har kommit mycket nära massor med underbara
personer där. Jag bor i lilla Norrtälje, några mil utanför Stockholm.
Visst trivs jag bra här också, men har tröttnat lite grann. Har bott
här i stort sätt hela livet sen vi bosatte oss i Grind (dock bor jag i Solbacka nu)
när jag var 1. Innan dess har jag hunnit bo på Blidö, Norröra och i Sundsvall.
Jag bor med min mamma och mina två lillebrorsor i ett litet radhus. Min far
har jag aldrig träffat. Han är halvgrek så det gör mig till kvartsgrek ;)
Åttåndelsnorsk är jag också från mammas sida. Föddes gjorde jag den
7 mars 1995. Har dock hoppat över en klass, därför är jag ett år yngre än
alla i klassen. Nu känner jag att det inte finns så mycket mer att veta om
mig för tillfället, men vill ni veta någonting mer ändå så -Fråga! Puss

(Bilden är fan urk på burk, men duger. Har ingen annan för tillfället ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0