You are my heaven

Är hemma nu och på mycket bättre humör : ) Orkar dock inte lägga in några bilder.. Höhö. Sitter och kolla på "liar liar" på sexan. Vet inte vad det är för nåt skumt men Max sa att den var bra så det återstår väl att se. Reklam just nu. Jim Carrey (eller hur sjutton han stavas) är med.. Och han är ju alltid rolig så.. Yeye. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Jag ska till tandläkaren imorn klockan kvart i 8...... Så kommer komma för sent till skolan, hehe.. Menmen. Sen efter skolan har jag gitarr här i Norrtan och en gitarrläxa som jag inte tränat ett skit på. Har inte haft tid. Har funderat lite på om det verkligen lönar sig att jag går på gitarr här i Norrtälje också när jag spelar cirka 8 timmar i veckan.. Hinner liksom inte med läxan som jag har tills fredagarna här.. Yäyä, nu ska jag sluta skriva, det här blir ju på tok för långt. Natti :*

Bror : ) ♥



Kommentarer
Postat av: Anna

haha åh så söt !

2010-09-19 @ 12:18:48
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0