Up Up & Away

Hehe.. Vet att jag suger på det här med uppdateringen, men vafan, finns ju annat o göra : D Idag så jobbade jag, as segt... Efter så träffade jag Felicia och vi gjorde allt och ingenting tills vi drog ut och stötte på Kalle Jocke och Pontus. Sen stack dom och vi gick och käkade pommes på station x) Efter det drog vi till hamnen och mötte upp dom igen plus Linnéa och Emilia. Sjukt nice människor detdär. Simon Lindström kom förbi med massa folk i en bil också x) Ifall ni undrade alltså, vilket jag vet att ni gjorde.. Just nu sitter jag i sängen, drygar mig. Det är sjukt varmt här. Ska antagligen träffa folket snart igen. Puss hej leverpastej <;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0