Tell them i am sorry

Häy. Har typ precis kommit hem. Okej inte riktigt men men.. Idag skulle vi egentligen sluta klockan.. Två? Men nejnej, när klockan är två så får vi helt plötsligt en till lektion som ingen visste om att vi skulle ha.. Menmen, det var typ bara snack om uppgiften vi ska göra på studiedagarna. Juste, vi har studiedagar imorn och på torsdag. Emma och Annika sover antagligen hos mig imorn och sen på torsdag drar vi och hälsar på allt gött folk på gamla skolan ;) Awesome. På fredag ska det vara insparkningsfest för alla Fryshusets elever, alltså 1or, 2or och 3or, (på ett hemligt place höhö) vilket säkert kommer bli sjukt nice :) Efteråt kanske jag sover hos Emma eftersom hon bor närmre där vi ska va än vad jag gör. Nuuuu hade jag hoppats på att få träffa Alex men han svarar inte.. Så yaya.. Höööööres ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0