Scream aim fire

Heye, anledningen till att jag inte skriver så mycket är för att jag är för lat.. Lol, och för att jag inte har nåt speciellt att skriva om :) Sitter o snacka med Marcus på msn , kul grabb. Lol. Idag så har jag typ legat i sängen hela dagen tills jag orkade mig upp för att träffa Emma och Elsa. Satt där ett tag, käkade, snackade hade det allmänt gött. Tills jag skulle klanta till mig och välta brickan över hela mig. Dricka, ketchup och pommes i knäet. Inte bra Amanda, inte bra. Aja, life goes on och vi vandrade vidare mot flygis och sen sportcentrum där vi träffade Ludde som vi var med ett tag tills jag fick skjuts hem av "kusin"-vitamin :) Gårkvällen var också jävligt nice måste jag säga. Tillbringades i Stockholm med en jäla massa nice folk från frysen. Kom hem runt ett.. Hah, aja. Kul med skola imorn igen :) Hööööööööörs!

Inga bilder idag inte, senare kanske. Pous


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0