Marcus är cool, lol

(Marcus är bööög, lol) Ska det egentligen stå. Hmhm. Men iaf...

...Tjingeling. Just nu sitter jag i min säng och kollar runt lite på internet. Eller inte längre men nyss, lol. Tvn är på  med The biggest loser också fast kollar knappt. Har köpt två grejor idag på plattan, säger inte vad för ni får kanske se senare ikväll. Hah så hemlighetsfull jag är. Kom hem för en halvtimme sen kanske och dagen har förövrigt varit rätt.. Hängig för min del. Har haft ont i huvudet, magen varit sjukt seg och på det så har jag fått ett lite halvjobbigt besked vilket inte gjorde saken bättre. Vill nog inte gå in på det här på bloggen, men får hoppas att det slutar bra. Nu ska jag typ ner och käka middag. Sen måste jag verkligen lyssna på ett album som jag ska såga.. Tråkig svenska-uppgift men so what. Aja, hörs.

Lol, typ två års gammal bild på mig och flizen :)

Kommentarer
Postat av: felicia hellgren

hahaa men uuusch kolla mig amanda seriöst xD

men saknar dej.. "/ <3

2010-10-05 @ 23:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0