It's like a wishing for rain when I stand in the desert

Heye.. Är på lite smått dåligt humör. Alex svarar inte som vanligt så det blev inte av att träffa honom. Men Annika messade nyss att hon mådde bättre så snart ska vi dra oss mot Max. Damp på min mamma, också som vanligt xD Lol.. Måste gå med återvinningen. Och hon har förstört min kväll helt med tanke på att hon vägrar låta mig sova hos Emma imorn så jag kan gå på insparken för Fryshuset. Yeye, förmodligen kommer Anka och Max göra mig lite gladare. Var nice att få träffa folket från gamla skolan idag också. Saknar alla. Aja. Nu ska jag leta upp ett par byxor typ och sen cykla och möta Annika.

Bilder kanske kommer senare ikväll. Om jag är på humör. Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0