Burn them all they say

Hehe helo. Sitter och väntar på att Marcus ska messa. Han skulle duscha, lol :) Kollar lite halvt på csi också, nice det. Törstig är jag och trött. Som fan. Vet inte varför egentligen men aja. Imorn så börjar jag klockan halv elva, måste skriva en sågning på ett album också som ska vara klar innan dagen är slut (imorn).

I morse när jag skulle till skolan så var det strömavbrott i alla tunnelbaneledningar typ, så det gick inte att åka utan jag fick hoppa på bussen istället - vilket inte var särskilt smart eftersom den tog typ en timma extra eftersom det var så många som skulle åka.. Tror det var typ 4 bussar på 5 minuter och alla blev fullproppade och alla skulle till samma ställe. Skojar inte när jag säger att jag inte kom in på bussarna (förutom den sista) hur jag än gjorde för att det var så fullt. Lol. Iaf så missade jag svenska lektionen, vilket inte spelar mig så stor roll med tanke på att vi bara höll på med recensionerna, alltså en hyllning vi har jobbat med ett tag nu, och den har jag redan skrivit klart. Skiiitsamma. Nu ska jag stänga av datorn och kika vidare på csi. Ha det gött foeks :*


Vadå kåt på bilar..? Hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0