All my scars are open

Hej alla glada och sura. Har precis kommit hem typ. Har varit ute och käkat pizza med min Anka och sen träffat Felicia. Haft massor att berätta för henne så det var nice att vi hann träffas ett tag innan jag skulle hem. Imorn är det skola igen, toppen ju ;) Fast kommer få bära på min tunga gitarr hela dagen.. Mindre kul -.- Efter skolan drar jag väl hemåt och lämnar grejorna, sen träffar jag A antagligen.. Lalala, jag har inte någonting att skriva om. Annika och jag badade bubbelbad lite tidigare, vilket var sjukt kul eftersom det svämmade över med skum. Utan att överdriva, det var skum över hela golvet xD Sen kom vi på att vi kanske borde stänga av bubblet eftersom det bara gjorde så att skummet svällde.. Heheh, smarta vi är yao. Hörs : )

Mhihi, slänger in några bilder från veckan också.

Juste, jag köpte en ny piercing.. IGÅR, och när jag la den i byxfickan idag och skulle sen ta upp den, sjääälvklart var den borta. Jävla skit var sur jag blir -.- Men den ligger väl någonstans på mitt golv.. Yeye, vad tycker ni ? Ska jag satsa på den här, eller fortsätta med den jag hade innan ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0