There's no other way

Tjululu. Min kväll har varit nice! Men inte är den slut än ney ;) Först så chillade jag hemma hos Julia vilket var awesome eftersom jag saknat henne som in i bomben. Överdriver inte när jag säger att det var veckor sen jag träffade bruden. Puss på dig flicka lilla! :) Sen drog jag hem, käkade middag duschade och spelade lite gitarr.. Efter det (runt sex) så drog jag mig mot Dan, Johannes och Jonte, sen kom Krippe och Max också. Vi gick omkring, chillade galet och sen drog jag ifrån dom och träffade Julia igen :D Vi rörde oss direkt mot parskolan där Kalle och Jocke mötte upp oss för att sen gå vidare till den så kallade "fårhagen" där Pontus, Martin, Linnea, Felicia, Emilia, Pak, Emil och Sabina var :) Chillade galet där med, sjukt fina människor det där är. Puss på dom. Hööörs :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0