Light me up

Helo. Linnea sov hos mig igår för dom som undrade, vilket var nice :) Vi var hemma hos Jocke med Kalle och Emil innan vi drog hem. Runt sisådär, halv sex x) Emil hade somnat då men Jocke och Kalle var söta och gick med oss hela vägen hem till mig :) Både jag och Linnea vaknade typ runt halv nio första gången och sen klockan tolv då vi gick och käkade frukost för att sen gå vidare mot Jocke, Kalle och Emil ;) Vi var hos Jocke tills typ halv fyra då mormor kom och hämtade upp oss, lämnade Nea på station och sen åkte vidare mot sthlm för att hälsa på min underbara gammelmormor på sjukan. Skulle egentligen träffat Nea efteråt igen men hann inte pga en jäkla bilkö som gjorde att vi blev rätt sena hem :p Imorn äre skola, yey awesome :D Sen efter-------> LINNEA. Hörs ♥

Höh, "mina" två kottisar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0